We pakten deze mijlpalen. Samen met onze 18 partners, die de Schoonmaker van het Jaar-verkiezing 2023 financieel steunden.
- 1 verkiezingstraject met
- 3 feestelijke bijeenkomsten met impact:
* PizzaMarketingSessie bij Numatic,
** Partners in Cleaning-diner bij i-team Global en
*** hét verkiezingsfeest in het Fulcotheater - 5 communicatiekanalen:
website, socials (LinkedIn, Facebook en Insta) en nieuwsbrief - 8 fanmails Verkiezingen (de #svhj-nieuwsbrief)
- 10 finalisten
- 18 partners
- 20 filmproducties
- 20 jurybezoekenhttps://www.linkedin.com/company/schoonmaker-van-het-jaar/
- 114 posts op de socials
- 120 aanmeldingen van uitblinkers
- 1045 volgers op LinkedIn
- meer dan 1200 uren door onze inzet én minstens 1200 uren door de inzet van alle partners
- meer dan 10.000 views op onze aankondiging/1e persbericht We doen het! op LinkedIn
- meer dan 35.000 filmviews van de 10 finalisten
- en… heel veel aandacht op de radio, tv, landelijke en regionale media #onbeperkt
Esther van der Lelie & Petra de Bruin