We pakten deze mijlpalen. Samen met onze 18 partners, die de Schoonmaker van het Jaar-verkiezing 2023 financieel steunden.

  • 1 verkiezingstraject met
  • 3 feestelijke bijeenkomsten met impact:
    * PizzaMarketingSessie bij Numatic,
    ** Partners in Cleaning-diner bij i-team Global en
    *** hét verkiezingsfeest in het Fulcotheater
  • 5 communicatiekanalen:
    website, socials (LinkedIn, Facebook en Insta) en nieuwsbrief
  • 8 fanmails Verkiezingen (de #svhj-nieuwsbrief)
  • 10 finalisten
  • 18 partners
  • 20 filmproducties
  • 20 jurybezoekenhttps://www.linkedin.com/company/schoonmaker-van-het-jaar/
  • 114 posts op de socials
  • 120 aanmeldingen van uitblinkers
  • 1045 volgers op LinkedIn
  • meer dan 1200 uren door onze inzet én minstens 1200 uren door de inzet van alle partners
  • meer dan 10.000 views op onze aankondiging/1e persbericht We doen het! op LinkedIn
  • meer dan 35.000 filmviews van de 10 finalisten
  • en… heel veel aandacht op de radio, tv, landelijke en regionale media #onbeperkt

Esther van der Lelie & Petra de Bruin