Draait #impact om cijfers? Echt niet. Wel om mens, milieu en maatschappij. En om bereik én begrip én betekenis van schoonmaak. #waarom Iedereen ervaart een schone beleving door een schone omgeving. Overal en altijd.
Sander Haas, merkenbouwer bij ADG , draagt altijd zijn bril Waardering. Met het meest heldere zicht voor schoonmaakmensen. Esther van der Lelie en Petra de Bruin 👑 zetten afgelopen week met Sander online een eerste stap ter voorbereiding op de PizzaMarketingSessie, thema Impact. Op 23 mei gaan alle partners van de verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar 2023 bij gastheer Numatic Benelux om de tafel om de impact van de schoonmaakbranche op de maatschappij te bespreken. Hoe kunnen we met elkaar nóg meer impact maken? Gezamenlijke inspanningen zullen leiden tot meer aandacht voor onze branche, dus niet alleen binnen ook buiten de schoonmaakbranche. Sander is onze gespreksleider. #zinin
Wil jij hier ook bij zijn? Word partner van de verkiezing #svhj2023. Vraag ons om meer info: verkiezing@deschoonmakervanhetjaar.nl.