Laten we anders naar schoonmaak kijken, want het draait om de mens. Om een positieve blik op schoonmaak. Daarom laten we onze schoonmaakSTERREN stralen en zoeken we naar verdieping van het thema Let’s shine.

Met onze 17 partners kijken we met een frisse blik én positieve bril naar de schoonmaak. Dat doen we op 31 januari bij onze Goud Plus-partner Numatic. Wat doen we samen om de blik op de schoonmaak te veranderen, te verfrissen, te positiveren? Iedere partner levert een positieve bijdrage door zijn dienst, concept of product. Denk aan vitaliteit, ergonomie, kennis, juiste middelen en materialen, en aan schoonheid en werkgeluk voor iedereen.

Sander Haas is merkenbouwer bij ADG, eigenaar van ChefSache communicatie en Professioneel Hofnar. Sander draagt altijd een positieve bril. Met het meest gewaardeerde en heldere zicht voor schoonmaakmensen. Esther van der Lelie en Petra de Bruin 👑 zetten afgelopen week met Sander online een eerste stap ter voorbereiding op de PartnerMarketingSessie.

Enorm veel zin in de sessie én in het thema Laten we anders naar schoonmaak kijken.